‘LEDELSE – i den nye virkelighed’, udgivet med Berlingske

BMACOM0T1411171114001_1Den 14. november udkom kampagnen ‘Ledelse – i den nye virkelighed’ med Berlingske. Vi stiller skarpt på de udfordringer og muligheder fremtidens ledere og erhvervslivet stilles i en stadig mere moderne og digital verden og inviterer relevante organisationer/virksomheder med i debatten. Kampagnen er planlagt en uge op til kåringen af årets leder i Danmark, som afholdes i Tivoli Congress Center den 22. november. Her vil tillægget pakkes i goodiebags og uddeles til alle deltagere. Distribution er herudover til vores egne læsere via print, e-paper, business.dk og nyhedsbreve fra både Berlingske Media, vores samarbejdspartner Lederne samt øvrige medvirkende.

Udgivelsen består af mange spændende indspark og relevante og aktuelle artikler omkring ledelsesudvikling- og værktøjer, digitalisering, karriere og uddannelse. Vi præsenterer blandt andet de fem kandidater til årets leder, interviewer flere kendte topledere og forventer generelt en del opmærksomhed på kampagnen.

Link til e-paperversion: Ledelse – i den nye virkelighed

Alle artikler ligger online på det tilhørende subsite:  https://www.business.dk/moderneledelse

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *